cms.banner_img
cms.banner_img
cms.banner_img
cms.banner_img

Więcej niż Hotel Regulamin Hotelu

Więcej niż Wypoczynek Regulamin Hotelu
Więcej niż Hotel Regulamin Hotelu
Hotel Cesarskie Ogrody*** Regulamin Hotelu
09 cze '23
10 cze '23

Szanowni Goście,

Serdecznie witamy w kompleksie hotelowym Cesarskie Ogrody***. Korzystając z okazji, pragniemy podziękować za wybór naszego obiektu jako miejsca Państwa pobytu i wypoczynku. Zapewniamy, iż dołożymy wszelkich starań, aby wizyta u nas była w pełni satysfakcjonująca i pozostawiła w Państwa pamięci miłe wspomnienia.

Do Państwa rąk oddajemy niniejszy Informator Hotelowy, który ma za zadanie pełnić rolę przewodnika po naszym Hotelu i świadczonych przez nas usługach. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości Pracownicy Hotelu pozostają do Państwa dyspozycji.

Życzymy udanego pobytu w Świnoujściu,

Właściciele oraz Personel Hotelu Cesarskie Ogrody

 

 

Wewnętrzne numery telefonów

  • Recepcja tel. 500
  • Recepcja w Rezydencji tel. 550
  • Recepcja SPA tel. 501
  • Salon kosmetyczny  tel. 528                                                                                
  • Restauracja a’la carte Weranda tel. 527
  • Kawiarnia  tel. 505

                                                                               

*Wybierając numer zewnętrzny na terenie Polski poprzedź go „00”. Wybierając numer poza granice Polski poprzedź go „0000”. Z Gośćmi mieszkającymi w Hotelu można łączyć się wybierając bezpośrednio numer pokoju.

 

Telefony alarmowe

  • Numer alarmowy tel. 112
  • Pogotowie ratunkowe tel. 999
  • Straż pożarna tel. 998
  • Policja tel. 997

 

Internet

W kompleksie Cesarskie Ogrody jest bezpłatna sieć WiFi. Aby połączyć się z internetem należy wybrać sieć o nazwie Cesarskie Ogrody, Rezydencja Cesarskie Ogrody lub Resort Cesarskie Ogrody i podać hasło: 1234567890

Godziny posiłków *

  • Śniadania 7.30-11.00
  • Lunche 12.30 -14.30
  • Obiadokolacje 16.30-19.00

Godziny otwarcia *

  • Restauracja a’la carte Weranda 13.00-22.00
  • Kawiarnia i lobby bar 12.00-22.00
  • Recepcja w Rezydencji  7.00-22.00
  • Recepcja SPA 7.00-21.00 ( pon. – czwartek, niedziela), 7.00 – 22.00 (piątek, sobota)
  • Strefa aqua 10.00-21.00 ( Rezydencja ), 13.00-21.00 ( Budynek Główny )
  • Sala fitness  7.00-21.00
  • Brama główna hotelu (ul. Wyspiańskiego) 5.00-23.00**
  • Brama boczna hotelu (ul. Moniuszki)  6.00-20.00**

* Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin otwarcia poszczególnych punktów. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt z Recepcją pod numerem telefonu 500.

** Domofon dostępny przez całą dobę.

 

Płatności

Akceptujemy płatność gotówką oraz kartami kredytowymi: Visa, Visa Electron, Euro/ Mastercard, Maestro

 

Struktura hotelu

W skład kompleksu hotelowego wchodzą cztery  niezależne od siebie budynki: Hotel Cesarskie Ogrody, Villa Cesarskie Ogrody, Rezydencja Cesarskie Ogrody oraz Cesarskie Ogrody Resort. Hotel podzielony jest na wyraźne segmenty, co mimo wielkości kompleksu pozwala na komfortową komunikację.

Obiekt usytuowany jest wśród zieleni, co gwarantuje naszym Gościom indywidualnym, biznesowym oraz grupom turystycznym wypoczynek w ciszy i spokoju, z dala od ulicznego zgiełku i hałasu o każdej porze roku.

Do dyspozycji Gości oddajemy:

  • Hotel Cesarskie Ogrody:
  1. pokoje jednoosobowe , pokoje dwuosobowe standard, pokoje dwuosobowe superior, oraz dwa pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych, wraz z dwoma windami:
  • Winda A- od poziomu 0 (restauracja, kawiarnia, wyjście na zewnątrz przystosowane dla osób niepełnosprawnych) do 4 piętra
  • Winda B- od poziomu 0 (SPA & Wellness, wyjście na zewnątrz przystosowane dla osób niepełnosprawnych) do 4 piętra
  • Villa Cesarskie Ogrody:
  1. 16 apartamentów z aneksem kuchennym (apartamenty jedno-,dwu- trzy-,cztero-  i pięcioosobowe)
  • Rezydencja Cesarskie Ogrody:
  1. pokoje dwuosobowe oraz jednoosobowe w Rezydencji Cesarskie Ogrody  wraz z windą
  • Resort Cesarskie Ogrody:
  1. apartamenty dwuosobowe Standard i apartamenty pięcioosobowe Superior wraz z dwoma windami.

W ofercie kompleksu Cesarskie Ogrody *** znajdują się ponadto:

  • dwie niezależne recepcje- czynna całodobowa recepcja w Hotelu i recepcja w Rezydencji  czynna  w wyznaczonych  godzinach
  • dwa baseny z jacuzzi oraz saunami (Hotel, Rezydencja)
  • baza zabiegowa oraz strefa wellness (Hotel, Rezydencja)
  • nowoczesny gabinet kosmetyczny (Rezydencja)
  • trzy restauracje, w tym  a’la carte (Weranda w Rezydencji) oraz  2 kawiarnie (Hotel, Rezydencja)  
  • taras  letni oraz ogródek piwny (Park hotelowy, Rezydencja)
  • 1  sala fitness (Hotel)
  • miejsca parkingowe wokół kompleksu z możliwością parkowania samochodów osobowych oraz busów i autokarów (oznaczony literą H).

 

Zasady postępowania w przypadku pożaru w Hotelu Cesarskie Ogrody

 

Bezpieczeństwo naszych Gości jest dla nas najważniejsze. Bardzo prosimy o poświęcenie chwili uwagi na zapoznanie się z poniższymi informacjami.

  1. Prosimy o zapoznanie się z planem ewakuacji w przypadku wystąpienia zagrożenia pożarowego. Dzięki niemu dowiecie się Państwo, gdzie znajduje się najbliższe wyjście ewakuacyjne, jak rozmieszczone są klatki ewakuacyjne na Państwa piętrze, oraz gdzie znajdują się hydranty przeciwpożarowe i gaśnice.
  2. Podstawowym środkiem do ogłoszenia alarmu w razie pożaru jest dźwiękowy system ostrzegawczy, który powiadamia osoby przebywające w hotelu o zagrożeniu i jego charakterze oraz konieczności przeprowadzenia ewakuacji. W przypadku usłyszenia alarmu pożarowego lub komunikatu ewakuacyjnego natychmiast opuście Państwo pokój, upewniając się, że drzwi do niego zostały zamknięte.
  3. Po opuszczeniu pokoju niezwłocznie skierujcie się Państwo do najbliższych oznakowanych drzwi ewakuacyjnych i klatek ewakuacyjnych, a następnie zachowując spokój, opuście budynek. Po wyjściu z budynku kierujcie się Państwo do wyznaczonego punktu zbiórki znajdującego się przed wejściem głównym w części zachodniej parku.
  4. W przypadku gwałtownego zadymienia drogi ewakuacyjnej  i braku możliwości wycofania się do pokoju hotelowego lub innego bezpiecznego miejsca, poruszajcie się Państwo po tej drodze w  pozycji pochylonej, starając się trzymać głowę jak najniżej podłogi, osłaniając jednocześnie usta wilgotną chustką. Ewakuując się, poruszajcie się Państwo wzdłuż ścian, aby nie stracić orientacji co do kierunku ucieczki.
  5. Ewakuując się z budynku nie kierujcie się Państwo do windy, gdyż ta w przypadku ogłoszenia alarmu pożarowego lub ewakuacji zjeżdża na parter i pozostaje tam aż do odwołania alarmu.
  6. W czasie ewakuacji nie wracajcie Państwo do pokoju hotelowego po pozostawione w nim rzeczy osobiste, gdyż toksyczne dymy i gazy pożarowe mogą zagrozić Państwa życiu i zdrowiu.
  7. Zachowując spokój, postępujcie Państwo zgodnie z komunikatem ewakuacyjnym i/lub z poleceniami pracowników hotelu.

 

Regulamin hotelowy

    W trosce o zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym Kompleksie, prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie zamieszczonego poniżej regulaminu. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi podczas podpisywania karty meldunkowej,  jak również poprzez realizowanie czynności tj. dokonywanie rezerwacji i/albo zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując czynności wymienionych powyżej Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.                          

                                                                                  §1

  1. Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby hotelowe.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna  się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 10:00 dnia następnego.
  3. Zajęcie pokoju hotelowego może nastąpić dopiero po dopełnieniu formalności meldunkowych w  Recepcji. Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie w Recepcji aktualnego dokumentu z fotografią.
  4. Jedynym i wyłącznym administratorem danych osobowych  zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE... (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r.), dalej RODO jest Hotel Cesarski SPA Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu (72-600), ul. Wyspiańskiego 34A.

W związku z procedurą rejestracji i zakupu usług hotelowych świadczonych przez Hotel Cesarski SPA Sp. z o.o., klient dobrowolnie udostępnia informacje dotyczące imienia, nazwiska, adresu, daty urodzenia, adresu e-mail, numeru telefonu, numeru karty kredytowej i wyraża zgodę na ich przetwarzanie zgodnie z Ustawą. Hotel zapewnia, że dane osobowe będą przetwarzane tylko i wyłącznie przez administratora danych w celu świadczenia usług, badania zadowolenia klienta, przedstawiania nowych ofert i promocji oraz, że dane te nie będą udostępniane, sprzedawane ani wydzierżawiane innym podmiotom. Wszelkie zgromadzone dane osobowe są przechowywane i przetwarzane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa spełniających wymagania polskiego prawa. Gwarantując realizację uprawnień klienta wynikających z Ustawy o ochronie danych osobowych Hotel Cesarski SPA Sp. z o.o. umożliwia prawo wglądu, poprawiania, uzyskania w każdym czasie informacji odnośnie przetwarzania danych osobowych, a także ich usunięcia z bazy danych poprzez bezpośredni kontakt z hotelem pod adresem e-mail: info@cesarskieogrody.pl

  1. Zgodnie z uchwałą Rady Miasta Świnoujście (dokument do wglądu w recepcji) na wyspie Uznam pobierana jest opłata uzdrowiskowa, która zostaje naliczana w dniu przyjazdu bezpośrednio w Hotelu (od osoby za każdy dzień pobytu).

§2

  1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godz. 9:00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju. Ceny za przedłużenie pobytu:
    1. pobyt do 15:00 – Gość płaci równowartość połowy doby,
    2. pobyt od godz. 15:00 – Gość płaci równowartość całej doby.
  2. Hotel   uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.

§3

  1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  2. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 10:00 do 22:00. Po godzinie 22:00 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z Gośćmi w pokoju.
  3. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu.
  4. Gość hotelowy ma obowiązek zapoznania się z wyposażeniem pokoju oraz zachowania go w stanie niepogorszonym. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi. W czasie nieobecności Gościa w pokoju, okna i drzwi muszą pozostać zamknięte.
  5. Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania, Gościom zabrania się dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu.

                                                                              §4

  1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
  2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
    1. warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
    2. bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
    3. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
    4. sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko za zgodą Gościa,
    5. sprawny pod względem technicznym pokój. W przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby ,w miarę posiadanych możliwości, zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
  3. Pokoje sprzątane są od poniedziałku do soboty, z wyjątkiem świąt. W niedzielę istnieje możliwość sprzątania na życzenie. Chęć skorzystania z usługi w niedzielę należy zgłosić w sobotę do godziny 10.00 w Recepcji hotelowej.

§5

 

  1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego.
  2. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę samochodu lub innego pojazdu pozostawionego na parkingu hotelowym, a także przedmiotów pozostawionych w i na samochodzie (w tym rowerów).
  3. Poszkodowany powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

§6

  1. Na terenie Hotelu Cesarskie Ogrody (dot. również balkonów), z wyłączeniem miejsc do tego wyznaczonych, znajdujących się na zewnątrz budynku,  zabrania się palenia tytoniu. Nie stosowanie się do powyższych wytycznych skutkuje obciążeniem rachunku Gościa kwotą 450 PLN.
  2. W przypadku zagubienia, zniszczenia bądź też nie zwrócenia przedmiotów należących do Hotelu Gość jest zobowiązany uiścić opłatę w wysokości:
  • klucz hotelowy-  200 PLN
  • karta hotelowa- 30 PLN
  • rower- 2000 PLN
  • kije do Nordic Walking- 100 PLN
  1. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach  czajników, grzałek, żelazek elektrycznych oraz innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Nie stosowanie powyższego skutkuje obciążeniem rachunku Gościa w kwocie 500 PLN.
  2. Na terenie Hotelu dzieci poniżej 13 r.ż. powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z wyniku działania dzieci.
  3. Mając na uwadze bezpieczeństwo gości hotelowych oraz gwarancję wypoczynku, Hotel nie przyjmuję zwierząt.
  4. Hotelowi przysługuje prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w razie opóźniania się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
  5. W przypadku naruszania postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić  świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.

§7

  1. W hotelu obowiązuje cisza nocna od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
  2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
  1. Jednocześnie hotel ma prawo obciążyć szkodą powstałą wskutek negatywnego zachowania Gości   zakłócających ciszę nocną , prawem regresu.

                                                     

§8

  1. Hotel zastrzega sobie możliwość organizowania uroczystości zewnętrznych. W przypadku rezerwacji Sali Hotel ma prawo do tymczasowej zmiany miejsca podawania posiłków.

§9

 

  1. Za wszystkie braki w wyposażeniu pokoju lub uszkodzenia powstałe podczas pobytu Gościa odpowiada osoba zameldowana w tym czasie w danym pokoju. W przypadku stwierdzenia powyższej sytuacji Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa hotelowego dodatkową opłatą o wartości odpowiadającej powstałej szkodzie.
  2. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdzającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane (na koszt odbiorcy)  na adres wskazany przez Gościa.  W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa pozostawione przedmioty przez 3 miesiące. Po upływie 3 miesięcy pozostawione rzeczy zostaną zutylizowane. Ze względu na właściwości, produkty spożywcze nie będą przechowywane i zostaną zutylizowane bezpośrednio podczas sprzątania pokoju.
  3. Gość dokonujący wymeldowania  ma obowiązek odczekać do chwili sprawdzenia zwolnionego pokoju przez pokojową i potwierdzenia kompletności wyposażenia i braku uszkodzeń.

 

Regulamin strefy SPA

§10

  1. Kompleks Cesarskie Ogrody, ich właściciele, dyrekcja  oraz  pracownicy nie są odpowiedzialni za szkodę polegającą na zgubieniu, zniszczeniu lub utracie mienia należącego do Gości, w przypadku pozostawienia go bez odpowiedniego nadzoru podczas pobytu na terenie SPA. Rzeczy osobiste powinny zostać zabezpieczone poprzez ich zamknięcie w szafkach w przebieralni, za wyjątkiem przedmiotów wartościowych, które powinny być pozostawione w pokoju.
  2. Z zastrzeżeniem przepisów obowiązującego prawa, Hotel i Rezydencja Cesarskie Ogrody, ich właściciele, dyrekcja oraz pracownicy nie są odpowiedzialni za śmierć, urazy, utratę zdrowia bądź mienia powstałe na terenie strefy SPA w wyniku jego użytkowania, o ile nie ponoszą winy. 
  3. Gość oświadcza, iż przed rozpoczęciem aktywnego uczestnictwa w zajęciach grupowych lub pasywnym korzystaniu ze strefy SPA uwzględni swój stan zdrowia i nie przystąpi do nich, jeżeli ze względu na stan zdrowia, mogłyby mieć one negatywny wpływ na jego życie, zdrowie, komfort fizyczny lub psychiczny. Wszystkim Gościom doradzamy, aby przed skorzystaniem ze strefy SPA przeszli standardowe badania lekarskie w celu sprawdzenia ogólnego stanu zdrowia. Ma to szczególne znaczenie przy aktywnym uczestnictwie w ćwiczeniach fizycznych oraz użytkowaniu urządzeń wykorzystujących ciepło, wysokie temperatury i wibracje.
  4. Teren SPA jest dostępny wyłącznie w godzinach jego pracy, od godziny 7.00 do godziny 21.00. Normalne godziny pracy mogą w sytuacjach wyjątkowych ulec zmianie w drodze decyzji Dyrekcji Hotelu Cesarskie Ogrody. Zmiana może oznaczać czasowe zamknięcie SPA, skrócenie lub wydłużenie godzin jego funkcjonowania. Użytkowanie niektórych lub wszystkich stref SPA może zostać czasowo zawieszone w związku z nagłą koniecznością dokonania naprawy, konserwacji lub wykonania innych niezbędnych prac. Najpóźniej kwadrans przed 21.00 wszyscy Goście powinni opuścić Strefę SPA i udać się do szatni.
  5. Wszystkie przedmioty muszą zostać zabrane z szafek przed opuszczeniem strefy SPA. Szafki są sprawdzane codziennie po zamknięciu SPA. Jeżeli obsługa SPA znajdzie przedmioty pozostawione w szafce, zostaną one przechowane w Recepcji SPA przez 5 dni, a następnie zostaną zutylizowane.
  6. W celu zapewnienia komfortu użytkownikom strefy SPA, na jego terenie obowiązuje cisza. Zabrania się używania osobistych odbiorników radiowych, aparatów fotograficznych, kamer video, sprzętu stereo oraz telefonów komórkowych.
  7. Cały obszar SPA jest strefą dla niepalących.
  8. Na terenie SPA zabrania się:
  • przebywania osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających,
  • sprzedaży, podawania, wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych lub innych środków odurzających,
  • używania naczyń szklanych,
  • przebywania dzieciom bez nadzoru opiekuna prawnego,
  • wprowadzania zwierząt,
  • zakłócania pobytu innym osobom,
  • powodowania sytuacji zagrażających bezpieczeństwu własnemu lub innych osób, w szczególności skakania do wody lub biegania,
  • wynoszenia wyposażenia SPA poza jego teren.

 

§11

  1. Prosimy o przeprowadzanie rozmów poziomem głosu, który umożliwi innym Gościom relaks, zarówno podczas zajęć grupowych, jak i indywidualnemu korzystaniu z infrastruktury SPA.
  2. Goście SPA zobowiązani są do noszenia stosownego i kompletnego stroju podczas pobytu na jego terenie. Zakazuje się korzystania ze strefy SPA nago.
  3. Osoby odwiedzające strefę SPA proszone są o zmianę obuwia w szatni. Obuwie, które było używane w SPA, nie powinno być noszone na terenie pozostałej części obiektu.
  4. Goście SPA ze schorzeniami tj.: cukrzyca, choroby serca, wysokie lub niskie ciśnienie krwi oraz przyjmujący leki przeciwzakrzepowe, przeciwhistaminowe, uspokajające lub należące do grupy betablokerów powinni skonsultować się z lekarzem przed skorzystaniem z usług SPA.
  5. Prosimy brać prysznic przed skorzystaniem ze strefy AQUA  oraz pomiędzy kolejnymi sesjami w saunach.
  6. Miejsce, w którym odbywają się zajęcia grupowe (basen, sala fitness) na czas ich trwania, zostaje wyłączone z użytkowania przez innych Gości.
  7. Podczas wszystkich zabiegów i zajęć zaplanowanych przez Recepcję SPA Gość ma obowiązek okazać Kartę Zabiegową.
  8. W przypadku dostrzeżenia jakichkolwiek nieprawidłowości bądź naruszeń bezpieczeństwa, prosimy o jak najszybsze zawiadomienie recepcji.
  9. Na życzenie Gości na koniec pobytu wystawiamy odpłatnie zaświadczenie o przebytych zabiegach do Kasy Chorych. Wszystkie zgłoszenia przyjmowane są do środy w Recepcji SPA, a wydawane w piątek w Recepcji Spa.
  10. Hotel i Rezydencja Cesarskie Ogrody nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku nie stosowania się do powyższego Regulaminu.

 

 

 

 

Usługi dodatkowe odpłatne

  • sale konferencyjne- do dyspozycji Gości oddajemy 3 sale, w których można organizować konferencje, warsztaty, spotkania czy też przyjęcia okolicznościowe.
  1. sala konferencyjna w budynku głównym- jest to sala przystosowana do przeprowadzania warsztatów i konferencji. Wyposażona w rzutnik, ekran i klimatyzację, mieści do 60 osób (ustawienie kinowe)
  2. sala klubowa w budynku głównym- klimatyczny pokój spotkań urządzony w stylu kolonialnym, odpowiedni dla grupy do 15 osób
  3. Weranda Club ( Bar i restauracja ) w Rezydencji- doskonałe miejsce na urządzenie warsztatów, spotkań firmowych i przyjęć okolicznościowych. Sala wyposażona w ekran z rzutnikiem i bezpośrednim wyjściem na zewnątrz. Pomieści do 30 osób
  • pralnia- dla Państwa komfortu oferujemy usługi własnej pralni. Torbę wraz z formularzem prosimy przekazać do recepcji do godz. 10. Zlecenie prania zostanie zrealizowane w ciągu dwóch dni roboczych do godz. 15:00. Natomiast zlecenie prania złożone po godz. 10:00 zostanie zrealizowane w ciągu trzech dni roboczych do godz. 15:00 . Potrzebne akcesoria oraz cennik znajdą Państwo w pokoju
  • wypożyczalnia rowerów- Hotel Cesarskie Ogrody dysponuje  rowerami, które wypożyczane są na jeden dzień (w godzinach od 8.00 do 20.00), w Reepcji w Hotelu oraz Rezydencji
  • wypożyczanie kijów do Nordic Walking- istnieje możliwość wynajęcia sprzętu do uprawiania Nordic Walking. Kije można wypożyczać w Recepcji Rezydencji Cesarskich Ogrodów
  • wypożyczanie ręczników basenowych oraz szlafroków .

 

 

Usługi dodatkowe bezpłatne

  • wypożyczanie leżaków i parawanów- w okresie letnim hotelowe Recepcje dysponują leżakami i parawanami, które można wypożyczać.
  • udzielanie informacji na temat pobytu i podróży,
  • budzenie o wyznaczonej godzinie,
  • przechowanie bagażu ( hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego), chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa,
  • przechowanie pieniędzy w sejfie recepcyjnym jako jednorazowy depozyt (od  1000 PLN lub równowartość 250 € do 10 000 PLN lub równowartość 2500 €)
  • pozostawianie listów i korespondencji do wysłania, zaopatrzonych w stosowne znaczki i opłaty
  • zamawianie taksówki
  • Na życzenie Gościa hotelowego świadczone są nieodpłatnie usługi korzystania z  ksera i skanowania.
  • Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, biżuterii, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych.

 

 

Czas wolny

  • Hotelowy park- zapraszamy do naszego urokliwego parku hotelowego, który jest wpisany w Rejestr Zabytków. Na jego powierzchni każdy znajdzie coś dla siebie- może to być ławka w cichym miejscu doskonała na przeczytanie ciekawej książki, plac zabaw dla najmłodszych Gości, czy też ogródek kawiarni, gdzie oprócz serwowanych napojów odbywają się koncerty na żywo, wieczorki taneczne i grill.
  • Animacje- całorocznie nasz obiekt organizuje atrakcje dla swoich Gości. Są to zarówno animacje dla dzieci, jak i koncerty czy też wieczorki taneczne dla dorosłych. Aktualny harmonogram animacji dostępny jest dla Państwa w hotelowej Recepcji.
  • Nordic Walking- jedna z najprężniej rozwijających się form rekreacji ruchowej ostatnich kilkunastu lat. Marsze z kijami zyskały uznanie ze strony lekarzy i specjalistów sportowych dzięki wywieraniu niezaprzeczalnie pozytywnych skutków zdrowotnych. Biorąc pod uwagę szereg korzyści wynikających z uprawiania Nordic Walking, nic nie stoi na przeszkodzie, aby spróbować tego sportu podczas urlopu w naszym hotelu pod okiem wykwalifikowanego instruktora.
  • Aqua aerobic- Ćwiczenia w wodzie to połączenie aerobiku, gimnastyki i efektywnej formy rehabilitacji. Jest to najbezpieczniejsza forma aktywności fizycznej dla osób starszych, kobiet w ciąży czy też osób ze schorzeniami aparatu ruchu.
  • Treningi siłowe- budynek główny  wyposażony jest w salę fitness, na której znajduje się profesjonalny sprzęt do treningów siłowych. Na salę fitness można udać się samemu, lub skorzystać z zajęć grupowych pod okiem instruktora. Istnieje także  możliwość umówienia się na trening personalny.

                                                   

                                                      

Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez HOTEL CESARSKI SPA Sp. z o.o., ul. Stanisława Wyspiańskiego 34a, 76-600, Świnoujście Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane