Zrób Prezent Restauracja Atrakcje



MENU

Rodo

 

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

HOTELU CESARSKIE OGRODY***

 

 

Celem opracowania niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Klientów, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszych stron internetowych.

 

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych są:

 

 

Hotel Cesarski SPA Sp. Z o.o., 72-600 Świnoujście,

ul. Wyspiańskiego 34A



 

                        I.              Właścicielem Hotelu Cesarskie Ogrody i jednocześnie Administratorem Danych Osobowych jest  - Hotel Cesarski SPA SP. Z o.o. na czele z prezesem zarządu Włodzimierzem Garbosiem z siedzibą w Świnoujściu ul. Wyspiańskiego 34A,  72-600 Świnoujście NIP: 855-157-05-71.

 

                      II.            Administrator danych informuje, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.

 

                   III.            Zbieramy dane osobowe które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, oraz wykonania kompleksowej usługi hotelowej.

 

                   IV.            Podanie przez Klienta danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu i usługi hotelowej.

 

                      V.            Dane zbieramy podczas :

·         procesu rezerwacji przez stronę internetową

·         procesu rezerwacji wykonywanej osobiście w Hotelu, drogą telefoniczną lub mailową, a także w trakcie meldowania  gościa w Hotelu;

Dane możemy pozyskać również od naszych partnerów z portali rezerwacyjnych (Booking.com , HRS, organizatorów imprez, itp. ), jeśli wyrażona została na to zgoda.

 

                   VI.            Zbieramy następujące dane :

 

Podczas rezerwacji przez stronę internetową istnieje możliwość założenia konta Klienta lub założenia jednorazowej rezerwacji.

 

1.      Przy zakładaniu  konta na stronie Hotelu, Klient samodzielnie ustala hasło dostępu do konta, oraz podaje następujące dane:

a)      Imię i Nazwisko

b)      Adres ( ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto)

c)      Numer telefonu

d)     Adres e-mail

 

Wyżej wymienione dane mogą być samodzielnie zmieniane przez Klienta po zalogowaniu się do konta

 

- Przy jednorazowej rezerwacji wykonywanej przez stronę internetową, zakres zbieranych danych jest taki sam jak podczas zakładania konta, powiększony dodatkowo o kraj zamieszkania.

 

2.      Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową lub przez chat, a także meldowania Klienta w Hotelu zbierane są następujące dane :

a)      Imię i Nazwisko;

b)      Adres ( ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto);

c)      Numer telefonu;

d)     Adres e-mail;

e)       Dane Przedsiębiorstwa wraz z nr  NIP ( w przypadku wystawiania f-ry VAT na przedsiębiorstwo);

f)       Nr rejestracyjny pojazdu należącego do Klienta (w przypadku korzystania z parkingu Hotelu);

g)      Nr dokumentu tożsamości.

 

3.      Dane dzieci takie jak imię, nazwisko, narodowość i data urodzenia zbierane są wyłącznie od ich rodziców lub opiekunów prawnych w celu ustalenia ich wieku i przysługujących im zniżek, oraz w celach statystycznych ( obowiązek GUS i opłata klimatyczna).

 

4.      Podczas korzystania ze stron internetowych Hotelu  pobierane są automatycznie dodatkowe informacje ( adres IP przypisany do komputera z którego nastąpiło wejście na stronę Hotelu, zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, rodzaj systemu operacyjnego).

 

                VII.            Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:

 

1.      Wypełniania naszych zobowiązań względem Klientów.

a)      Obsługi rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania:

·         tworzenie i przechowywanie dokumentacji prawnej zgodnie ze standardami księgowości.

b)      Obsługi pobytu Klienta w Hotelu:

·         monitorowanie korzystania z usług (restauracja, bar, usługi SPA itp.)

·         zarządzanie dostępem do pokoi,

·         wewnętrzne zarządzanie listami Klientów, którzy zachowali się niewłaściwie podczas pobytu w Hotelu (zachowanie agresywne i antyspołeczne, naruszenie warunków umowy z Pałacem, naruszenie zasad bezpieczeństwa, kradzież, wyrządzenie szkody i wandalizm, problemy przy płatności).

c)      Poprawy obsługi Hotelowej, a szczególnie:

·         przetwarzania danych osobowych Klienta w ramach naszego programu marketingowego – w celu prowadzenia działań marketingowych, promocji marek i lepszego poznania wymagań i życzeń Klienta,

·         lepsze dostosowanie naszych produktów i usług do wymagań Klientów,

·         dopasowanie ofert handlowych i wiadomości o promocjach przesyłanych Klientowi,

·         informowanie Klienta o specjalnych ofertach i nowych usługach Hotelu.

 

2.      Zarządzanie relacjami z Klientami przed pobytem, w trakcie i po:

·         obsługa programu lojalnościowego,

·         operacje segmentacji w oparciu o historię rezerwacji i preferencje Klienta – w celu przesyłania Klientowi dostosowanych wiadomości,

·         tworzenie statystyk i obliczanie wyników handlowych, a także prowadzenie sprawozdawczości,

·         zapewnienie danych kontekstowych wykorzystywanych przez narzędzie proponowania ofert, gdy Klient odwiedza internetową stronę  lub rezerwuje pobyt,

·         wysyłanie newsletterów, promocji oraz ofert usług turystycznych i hotelowych, a także telefoniczny kontakt z Klientem,

·         obsługa wniosków dotyczących anulowania subskrypcji, promocji, ofert turystycznych i ankiet zadowolenia,

·         branie pod uwagę prawa do sprzeciwu.

·         Poprawa usług Hotelu, a w szczególności:

·         obsługi skarg i zażaleń,

·         oferowanie Klientowi korzyści z tytułu programu lojalnościowego.

·         Zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych Hotelu w tym:

·         poprawy nawigacji,

·         wdrażanie środków zabezpieczających i zapobiegających oszustwom.

·         Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).

             VIII.            Dostęp do danych osobowych Klientów mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy Hotelu, oraz Podmioty przetwarzające z którymi zawarto odrębne umowy (podwykonawcy świadczący usługi dla Hotelu). Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

 

                   IX.            Hotel podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Klientów.

 

                      X.            Kiedy Klient przekazuje nam dane karty kredytowej podczas rezerwacji, przekierowywany jest na stronę akceptanta kart płatniczych który zapewnia bezpieczeństwo przeprowadzanej transakcji.

 

                   XI.            Klientom Hotelu przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez Hotel. Ponadto prawo wycofania udzielonej z

@textColor
@lightBgColor
@midBgColor
@darkBgColor
@baseColor
@brandPrimary
@brandSuccess